10 Geboden

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met onze huisregels.

  • 1. Hoe maakt u een afspraak?

    U kan telefonisch, via Whatsapp, per email of gewoon via de handige online booking tool een afspraak maken.

  • 2. Waar kan u behandeld worden?

    Momenteel zijn wij nog aan het bouwen. In de toekomst hoop ik u te mogen verwelkomen in mijn thuispraktijk, maar momenteel bied ik mijn diensten enkel aan in uw eigen huiselijke omgeving.

  • 3. Telefonisch contact

    Ik ben gespecialiseerd voetverzorger in bijberoep. Tijdens de werkuren van mijn hoofdberoep is het niet altijd mogelijk om meteen op te nemen. U kan altijd een bericht inspreken, en dan contacteer ik u zo vlug mogelijk.

  • 4. Waarom moet u uw gegevens achterlaten?

    Uw gegevens zijn nodig om een (medisch) dossier aan te leggen. Het is heel belangrijk om uw medische achtergrond (bv. diabetes, reuma, enz.) in kaart te brengen. Op deze manier kunnen wij gerichte behandelingen geven. Uw persoonlijke gegevens vallen onder het beroepsgeheim. Alle behandelingen worden in uw dossier opgenomen.

  • 5. U wilt uw afspraak annuleren?

    Bij verhindering dient u uw afspraak zo snel mogelijk te annuleren, uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak. Zo kunnen we iemand anders nog een afspraak geven. Als u de afspraak te laat annuleert of niet komt opdagen, zal de helft van het bedrag voor de behandeling aangerekend worden. Gemaakte afspraken kunnen telefonisch of per email geannuleerd worden.

  • 6. Ik ben te laat, wat nu?

    Aangezien ik enkel aan huis kom, vraag ik wat begrip in verband met tijden. Indien ik later dan 15 minuten zal zijn, laat ik u dit altijd telefonisch of via sms weten.

  • 7. Hoe kan u betalen?

    U kan contant of met de bankcontact app betalen na afloop van de behandeling.

  • 8. Wat met hygiëne?

    The Foot Zone gaat zorgvuldig om met hygiëne en veiligheid. Wij werken enkel met professionele materialen en producten. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen, worden alle instrumenten na elke behandeling in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt en gedesinfecteerd.

  • 9. U heeft een algemene klacht of u bent ontevreden?

    Wij doen er alles aan om u een kwalitatieve en professionele behandeling te geven. Het kan gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u met mij contact opneemt zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Wij staan altijd open voor suggesties of opmerkingen. Ook als u tevreden bent, kan u een recensie achterlaten op onze Facebook pagina.

  • 10. U heeft een cadeaubon gekregen?

    Onze cadeaubon heeft een geldigheidsdatum van 1 jaar en is niet inwisselbaar voor contant geld. Op de dag van uw behandeling dient u deze aan te bieden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

© . All Rights Reserved. Developed by Ursacor Development